nartentinekespanjeportugal20152016.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.Wil je niks ontvangen dan kun je je afmelden. Facebookvrienden krijgen via een melding op FB te lezen als er nieuwe verhalen of foto's zijn. Je ziet regelmatig het verzoek om ons foto's cadeau te geven... doe dit alsjeblieft NIET; we hebben nog een grote voorraad aan tegoed.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Tineke en Nart

Cool

Leny Schrage

Wat een leuk idee van jullie. Indertijd reisden ook op die manier mee met Loes en de Vermeulens.
Fijne kerstdagen, heel veel moois en goeds voor 2016 en een fantastische en probleemloze reis toegewenst!
Frits en Leny

Lous Wijnand

De eerst twee dagen zitten er op! Ik wens jullie een mooie reis.
Van Attie kreeg ik de link naar jullie blog. Ik zal jullie weer volgen.
Een fijne jaarwisseling in Frankrijk.
Groetjes, Lous.

Truuske en Cees Steijlen

Fijne jaarwisseling, we kijken naar jullie uit,
iedere dag een stukje dichterbij.
Groetjes.